Detta inlägg tänker jag tillägna två av mina bästa.

1kommentarer

Pappa: Jag har världens mest underbara fantastiska Pappa. Tack för att du är min. Idag fick jag en super klippis till Snorpan, den gled fram och var tyst och lagom tung. Nu är snorpan en mycket gladare häst.
 Älskar dig Papichulo ♥

Johanna:
Jag har världens bästa vän. Det finns ingen som hon, hon har varit den som funnits där längst för mig i vått och torrt. För mig är Du perfekt på alla sätt. Idag red hon Snorpan så bra så bra, Snorpan är ingen lätt match ska ni veta. Inget glidar åk men underbar. Måste försöka lura henne till att rida dressyr på snorp minst en gång i veckan på något sätt bara.
 Älskar dig mer än alla ord på jorden någonsin skulle kunna beskriva ♥ 


 

1 kommentarer

Johanna

25 Aug 2011 04:38

Dito världens bästa Gabban, för mig har DU alltid funnits där i vått ch torrt! Särskilt nu på sistone... Vi ska nog få till en lösning på Snorpans dressyrträning ska du se... ;)

Kommentera

Publiceras ej