Lära sig att rida..

0kommentarer

...eller börja bowla, det är frågan. Annars kanske jag kan skaffa mig stora silikonbröst, äta barnmat och börja sminka mig som en prostituerad och starta Sveriges största blogg. Det kan också vara en idé.

Jag måste allvarligt lära mig att rida, jag suger ju rövpung. Hur svårt kan det va. Ibland funderar jag på om Snorpan skulle ha det bättre hos någon annan, fast då uppstår ju problemet om att jag inte vill ha någon annan. Min mamma och pappa skulle bli väldigt ledsna om jag skulle besluta mig för att sälja Snorp, inte för att jag någonsin tänker göra det, men pappa ska ju ta föl på Snorp har han sagt. Det är härligt att ha två föräldrar som alltid ställer upp och intresserar och engagerar sig som de gör. Bästa.

Jag älskar verkligen min häst över allt annat. Jag hoppas att jag någongång lär mig att rida bara. 


Kommentera

Publiceras ej