Myskväll.

0kommentarer

Igår hade jag en riktig myskväll med två av mina finaste flickor.Började med lite middag och fika på Levinsky´s för att sedan när de stängt glida två meter till vänster för att ta ett glas rosé på RAW, mycket trevligt. Sedan kom karlsloken och hämtade upp mig och körde mig  hem lagom i tid för att kunna titta på Barca matchen. Lovely.

Snorpan är så pigg nu att det nästan är irriterande, hon är rädd för allt som hon aldrig är rädd annars. Min lilla horsie blir sällan rädd för något alls vilket är skönt och just därför sjukt irriterande nu. Plus att min rygg och axel är trasig så orkar jag inte riktigt reda ut det eller rida till det, behöver någon som just nu skulle kunna rida en MASSA dressyr på henne, jag har ju ett offer i sikte om man säger så.. Ska även försöka börja rida för Cajsa igen, det kommer göra oss gått. Dressyren är ju trots allt vägen till allt gott.

Hennes ben är iaf så mycket mycket bättre vilket är väldigt skömt, bara för att jag skriver det nu kommer hon säkert ha ett elefantben när jag kommer idag. Men jag hoppas på förbättring.

Sitter och myslyssnar på Adele och Melissa Horn en torsdagsmorgon som denna, mys mys mys.

Snart ska jag till min massör, sedan ska jag tillbringa min kväll hos min allra bästa fröken.

Kommentera

Publiceras ej