Fredag.

1kommentarer

Mysfredagen är äntligen här, dock så har ju jag myst hela veckan. Men idag är såklart Putte här i vanlig ordning  och myser och vi har precis varit och inhandlat inför morgondagen. Det är ju dax för lilla julafton som jag och mina pojkar har varje år. Mycket mysig tradition. Årets joker eller jokrar är Spank the tank och JoHaan på toan. Ska bli världigt roligt att ha med dom. Jag ska alldeles strax baka lite lussebullar tills imorgon och hoppas på att Poki kommer och busar med mig ikväll. Just nu är jag utslängd från köket då Putte och Martin står och planerar julklappar till mig. Kul Jul.
Bästa Isa har tagit hand om min häst idag. Hon är så himlans bra att ha. Kómmer aldrig göra mig av med henne. Med andra ord om jag någonsin flyttar måste jag alltså kidnappa med henne.



1 kommentarer

isa

17 Dec 2011 16:50

KÖÖR!!! Jag har redan en väska packad ;) :P

Kommentera

Publiceras ej