Måndag.

0kommentarer

Min lilla blogg fick lite ledigt i helgen då jag hade tre hästar att ta hand om och mat till åtta andra. De åtta var människor dock. Vi firade ju Lilla Julafton i lördags som varje år. Dock så var Annika och Johan med i år. Mycket trevligt. I år fick jag mig en apa som skriker så fort man tar hans banan. Annars så har jag ridit Musse. Jag älskar Musse. Jag vill ha Musse. Han är så himla roligt och fin att rida. Just nu så galopperar jag igång honom och han är lite crazy kan man säga men hur gullig som helst. I Lördags var han helt crazy men igår så hade han lugnat sig lite. Han freakade bara ur i högergaloppen så idag borde han vara kalas. Snorp fick ridas ut igår, hon var pigg och spänd. Hon brukar aldrig vara spänd ute men alla har sina dagar, trist bara att hon valde dagen med minst tid att vara spänd på. Jag skulle nämligen iväg på julmys hos Lisa och Fredrik. Det var hur trevligt som helst. Vi bakade lussebullar, åt supergo middag och avslutade med rocky roads. Det var en härlig kväll. Men nu ska jag städa undan lite här och sen bege mig till hästarna. Det är trots allt min sista dag med alla tre hästar. För i morgon kommer Cajsa hem och på onsdag kommer Emma hem igen.



Kommentera

Publiceras ej