Onsdag.

1kommentarer

Jag började min morgon helt perfekt. I stallet. Finns det något bättre än de.
Snorpan och jag var ute på mysrunda i skogen och galopperade till jaktis. Hon var lycklig. Jag var lycklig.
Hon gör mig lycklig.
Idag var hon helt perfekt. Sådär som bara hon kan vara.
Red Mussemys i ridhuset, idag var han på topp. Lite tjaffsig i början men så fin han blir
när han verkligen blir fin. I dag galopperade han som aldrig för. Göllegris.
Vi red över bommar också. Jag önskar att det hade varit så att Emma inte behövde sälja honom för han är så go.
Åkte till Täbban och handla julisar med pappsen, sen hem och laga lite lunch till min fina.
Nu sitter jag och väntar på att hans bror ska komma över och spakla klart hallen.
Den måste ju bli klar till Nyår.

Vackraste hästen ♥


Denna vackra varelse har jag ridit runt på en vecka ♥

1 kommentarer

isa

26 Dec 2011 00:32

Det där grimskaftet ska jag väl lyckas trolla bort ;)

Kommentera

Publiceras ej