Haha, nu är jag här igen...

0kommentarer

Jag kommer och går, blir bara så sjukt omotiverad för detta ibland samtidigt som jag kan känna att idag borde jag kanske blogg, det var ju ett tag sedan nu. Sitter nu och tittar på hästhoppning på Eurosport, blir rätt sugen på att hoppsa men jag får nöja mig med markarbete i morgon då Jolopoki ska hoppsa på fredag. Men det är inte fy skam det heller. Scillis har varit en super häst mest hela tiden. Hon har blivit en mästare på barbackaridning. Dock var hon riktigt jobbig igår. Ibland känns de som att man tar ett steg bak och två steg fram. Men Jolo tyckte iaf att det var skillnad på henne sist hon hoppa så det var ju bra. Jag leter franetiskt efter en tränare att hoppa för,inte hittat någon som jag riktigt fastnat för ännu men det är bara att leta vidare. Jag har ju Cajsa iaf. Nu ska jag hoppa i säng, 2 dagar kvar till semester.

Kommentera

Publiceras ej