Mys.

0kommentarer

Min helg började med att Madness kom upp till Stockholm för att hälsa på, supermys. Så man kan säga att fredagen började bra, när hon senare på kvällen smög sig iväg på Solnas gator mot nya äventyr så beslutade jag mig för att åka in och möta upp Putte i staden för att dricka lite av den gyllende drycken då jag var på superkalashumör när Mads gick.

Hela dagen idag har också bara varit sådär underbart mysig. Började med mysfrukost med min älskade mupp för att senare åka till stallet för att rida ut på min älskade fyrbentavän. Hon var dock lite efterbliven idag men det gjorde inte så mycket. Hon blir lite sån när hon är piggelin. Så nu ska det ridas ut hela denna vecka.
Jag ska även rida över lite bommar någon dag och snart får vi ju börja hoppa igen också.

Såhär mysigt har jag haft det idag:






Kommentera

Publiceras ej