Bekymrad.

0kommentarer

Jag är fruktansvärt bekymrad, de senaste två veckorna har ju snorpan inte varit på topp. Hon ser glad ut och så men känns lite märklig i hoppningen. Hon gör saker hon aldrig gjort förut. Idag var vi på Märsta och tävla, jag var inte direkt super taggad men efter en märkligt kort framridning och två super språng på en oxer precis innan jag skulle gå in kändes det helt plötsligt mycket roligare. Kände att detta kommer ju gå kalas. Men väl inne på banan spänner hon sig och det känns som att vi har noll rytm, det kändes hela tiden som att hon stod emot lite och galopperade med raklånga ben. Men det absolut märkligaste var att hon stannade två gånger nästan tre, vilket hon A L R D R I G brukar göra. Snorp har stannat med mig fyra gånger på två år. Nu har jag kanske tretusen tankar som bara spinner runt i huvudet. Jag är inte ledsen över dagen men fruktansvärt bekymrad som sagt. Snorpan är annars ett bokexemplar på tävlingsplats. Står snällt inne i transporten och knallar rakt in. Hon var iallafall väldigt söt.


Bilderna har jag snott av fina http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera

Publiceras ej