Älsklings Snorp.

0kommentarer

Nu sitter jag i soffan hemma hos min mysis, Johanna alltså. Hon är mysigare än ögat ibland upptar. Har ridit två myskorvar idag också. Tollan var lite stel i början och satt fast som satan i gatan i vänster men blev på slutet mycket fin. Jag busade till det också och skuttade över ett blockhinder, dom stod ju ändå framma så jag var tvungen. Haha. Hon är så satans fin den där hästen. Sen var det dax för min sötnöt. Har ju inte suttit på henne på hela veckan. Jag ÄLSKAR min häst. Hon är så sjukt fin just nu. Jag red omkring med ett leende på läpparna hela tiden. Hon var på sitt bästa humör idag, mysig och busig. Underbara häst.
Nu ska jag skutta in i duschen för det vankas lite kassa kossa jobb i natt.

Bjuder på bästa bilden från Södertälje. Jag och Johanna skratta sönder oss när vi tog den.

Kommentera

Publiceras ej