Äntligen onsdag.

1kommentarer

Idag kommer min mamma och pappa hem och jag är ledig. Som jag har längtat. Min mamma och pappa är bäst.
Igår var det en lång dag för lilla fröken Wallin. Var i stallet kvart över sju, fick morgonfodra de nedre stallet då stallet var svart när jag kom, sen gjorde jag femton höpåsar, mockade till tre och sen var det dax för hästarna. Snorpan fick "longeras", Inferno och Duran fick ridas ut. Duran var astaggad och ville mest galoppera. Min tanke var ju att jag och Duran skulle småskutta lite men de hade lagt om Anna träningen visst så det fick bli uteritt istället.  Sen var det dax för work work och en massa påskpyssel för att avsluta men en  helkvällen hos mormor och morfar. Mys. Idag har Johanna Snorpan men jag ska ju ändå åka till stallet för att ta hand om Inferno. Han är en riktig liten gullis. Ikväll är det nattjobb som gäller, fast jag mycket hellre skulle velat gå och tittat på Ullis i musikalen Jesus Christ Superstar. Men man kan inte få allt.
Nej nu måste jag börja min dag. Mycket ska göras.

Passar på att Gratta världens Bästa Herm som fyller år idag också.

1 kommentarer

H

15 Apr 2012 22:42

<3

Kommentera

Publiceras ej