Är ute ur koman.

1kommentarer

Jesus amalia säger jag bara. Nu har det gått många dagar sedan jag bloggade men jag har varit i någon slags koma. Efter mitt trettio timmars dygn lördag till söndag så gav min kropp helt enkelt upp. 
Men för att gå tillbaka då så firades Smarre i fredags, i lördags var Kiki och myste med Scilla, och hon tyckte som sagt att hon var superfin. på natten var det jobb för att sedan åka hem till Johanna för att ha ballemys innan det var dax att åka till stallet för morgon och lunchpass. När jag kom hem i söndags var jag som sagt helt slut. Hela kroppen la av, min rygg är så fruktansvärt ledsen på mig men idag kan jag iaf gå igen. Det är väldans tur att jag har så bra peoples runt omkring mig som kan ta hand om Snorpo.
Idag är det ju onsdag så det är JH som har henne. Sedan ikväll är det Tegeljobb som gäller.

Nej nu måste jag duscha så jag kan åka och leka med barnen.

1 kommentarer

isa

12 Apr 2012 00:05

öö, du juste. vi måste fixa vår/sommar header oxå. typ snart, för jag börjar frysa så fort jag kommer in på din blogg. inte kul. inte kul.

Kommentera

Publiceras ej