Då var det dags igen.

0kommentarer

Ja snart ska jag ner och avverka jobb nummer 2 för dagen. Yippie. Dock kom jag på att jag inte börjar först klockan 22 vilket är rätt skönt faktiskt. Red Snorpan barbacka i morse, mys mys mys. Hon var lite pigg och sugen på att hoppsa lite på hindrena som stod kvar sedan igår men icke sa nicke, ingen hoppning idag. Hon fick sedan gå ut naken i vårsolen och mysa. Jobbet rann på riktigt bra idag och jag hann till och med hem och sova i 1,5 timme. Mycket skönt. Emma ringde och berättade att stona hade varit ute på vilo vägar och att Snorpan var lite tjock i 3 ben, bara att hoppas att hon inte gjort något galet nu, för det orkar jag verkligen inte med.
Isa skulle sätta på back on track så vi hoppas att Snorp är tillbaka på banan i morgon.
Det är sådan tur att jag har mina super tjejer i stallet.

Nej men om man kanske skulle ta och göra sig i ordning.

Snorpan dammar av solariet.

Kommentera

Publiceras ej