Fin karl och mysig frukost.

0kommentarer

Här sitter jag och morgonmyser i soffan med min fina karl. Han har gjort superfrulle till oss och jag bara myser. Ingen stress och inga måsten först om en timme. Då måste jag åka till stallet på min stallfria dag och ta hand om Prisse eftersom Isa åkt till Holland för att kolla lite världscup. Men det gör inte så mycket. Blir jobbigare på fredag då jag jobbar 8-17 och sen 21-04, vill ju gärna hinna sussa lite emellan jobben men om jag är riktigt snabb så borde jag hinna. Igår hade jag en mysig kväll med Lisa plus att Världens bästa par gav mig och Johanna en liten present som gör att vi hänger med i den tekniska världen. Fanfuckingtastic.
Bästa Cajsa kastade även på Snorpan hennes sko igår,mycket bra. Så nu hoppas vi på att det är slut med tappskor på ett tag. Ikväll blir det Grey´s mys med min bästa fröken, kan tänka mig att det blir lite ballemys och te också. Nä, nu ska jag kolla vidare på min höst. Börjar känna att stressen kommer.

Kommentera

Publiceras ej