FREDAG.

0kommentarer

Aldrig har jag längtat efter en fredag så mycket som denna och då ska jag ändå dubbel jobba idag men det ska bli så skönt. Just nu kör jag på en sjukt produktiv morgon. Jag har redan tvättat lite, bakat till mina kollegor, packat inför helgen, betalat mina räkningar, diskat och ätit frukost. Heja heja.
Så jag ska snart bege mig till horsie som kommer vara skitsur för att hon inte får gå ut med de andra hästarna.
Igår "hoppsade" Johanna och Snorpan lite granna. Snorp har ju inga skor på så det fick bli lite små skuttande och Snorp var väldigt glad och på, så himla typiskt att hon inte hade skor på sig. Efter stallet åkte jag och Johanna hem och myste litegranna med tacos och fråga Olle, kan vara det roligaste programmet.
I morgon är det tävling för Emma och Tollan i V-rås så det blir inte mycket sova i natt men det är lungan, så vi hoppas att det är bra väder i morgon så det blir bra bilder.



Kommentera

Publiceras ej