Grey´s mys

0kommentarer

Japp idag är det onsdag och som vanligt är det Grey´s mys med min lilla fröken Hallerstedt. Det bjöds på ugnspannaka med mjölk och nu står hon och gör sig i ordning för hör och häpna så ska fröken ut och slira ikväll.
Scilla hade skött sig bra, dock så red Johanna ett litet lättare pass på henne, men hon kändes fin.
Annars har jag kommit på lite grejer idag som jag ska ta tag i, Emma har satt lite vatten i mitt hjul kan man säga. Skolan var annars bra idag, i morgon ska vi baka pizza och fira födelsedagsbarn.
Dagens mest irriterande är företaget 3 som inte kan låsa upp telefoner med en gång längre. It sucks.
Så om jag har tur så har jag min phone nästa vecka. GAH!
But hey, jag kör fint på min retro telefon.

Nu måste jag skjutsa min lilla pudding.

Kommentera

Publiceras ej