Härlig dag.

0kommentarer

Sicken mysdag det är idag. Jag vill inte jobba, jag vill grilla och dricka rosé. Så kan det gå.
Annars har min dag varit super, hör och häpna men Johanna väckte mig i morse med lite te och mys, sen åkte jag och pappsen och handlade nytt schabrak och huva till Snorp, brunt blev de. Vi hoppas nu att hon kommer att bli fin i det. Efter det åkte jag hem och hackade ihop en sallad till lunch till mig och Smarre för att sedan åka till stallet. Städade ur mitt skåp och kastade en massa onödigheter så nu är det städat och fint igen. Lovely.
Snorpan och jag började med att klättra lite i skogen för att sedan gå in i ridhuset och dressyra lite. Snorp var på topp idag. Var lite seg i början blev blev superfin på slutet. Idag har vi ridit en massa volter, flyttat och övat på att länga galoppsteget utan att springa iväg. Hon var som sagt super. Fina lilla häst.
Nu sitter jag och väntar på att åka ner till jobbet som sagt, i morgon är det dags för Sthlmsmästerskapen på Färingsö. Heja heja.

Nu ska jag göra mig i ordning och shit sicket tråkig och icke intressant inlägg detta va. haha.

Kommentera

Publiceras ej