Helena Schiller.

1kommentarer

Igår var det Helena Schiller igen och Snorpan var kalas. Lugn, avspänd och super härlig. Fina hästen.
Själva övningarna var som små banor med olika vinklar, där man skulle ha ordning och reda mellan hindren.
När vi hoppade banorna så var Scilla så bra, ingen hets, inget skjuta i från utan hon lyssnade jättebra hela tiden och det här var den bästa gången ever. Det går verkligen framåt, känns bättre och bättre för varje gång och det känns så kul Jag red runt med ett leende på läpparna. Idag har jag en riktig härlig dag, ska först jobba 8-17 i skolan och sedan jobba natt på Tegel.
Om ni undrar vad jag gör uppe klockan 05.30 är det för att jag är så stressad att jag inte kan sova, ibland kan jag bli så jävla trött på människor i min omgivning men om hon ens yttrar ett ord idag kommer jag gå hem.

Bilden är snodd av Emma :)

1 kommentarer

Emma

20 Apr 2012 22:49

Herre min gyd. Har di tjyvat bild af mi? :p

Kommentera

Publiceras ej