Nyss hemkommen..

0kommentarer

..och sjukt trött. Dagen har gått i ett. Började min morgon med att brumma ut till stallet för att kolla efter en liten sko till min lilla dam som har som hobby att kasta av sig skorna samt kolla om Cajsa kunde slå på den. Men eftersom det verkar gå en epedemi av ryggont hade stackars Cajsa och fruktansvärt ont i ryggen och då är det ju ingen höjdare att kasta på skor. Men om vi har tur kanske det löser sig i morgon, annars skulle snälla Anki göra ett försök på lördag. Hur som helst, efter stallmys i trettio minuter kastade jag mig i bilen och brummade vidare till skolan och småkidsen. Idag var det utelekar som stod på schemat och min rygg grät och bråkade med mig hela dagen lång. Efter jobbet tog jag min röda fara och svischade vidare för lite upphämtning av tanteluran och ut till stallet igen. Emmsan och Johanna red medans jag myste med damp hunden Casper. Han är min hemliga kärlek.
Avslutade min dag med en sushi och Johanna och sitter nu och myser i soffan med min fina lilla karl.

John Blund kom precis över också på besök så nu säger jag God Natt.

Här är han. Min hemliga kärlek.

Kommentera

Publiceras ej