Vart är våren, jag vill ha värme.

0kommentarer

Just nu sitter jag och myser i soffan, det är sjukt härligt och lyxigt att göra det. Jag skulle egentligen åka till mammsen och fixa en sak men jag gör det nästa vecka i stället, ingen stress. Då hinner jag mysa i soffan med en kopp te, åka till stallet innan jobbet och mocka och fixa och sedan bege mig till skolan. Ingen stress. Ikväll är det Helena träning, de absolut bästa jag vet. Jag måste även kolla om någon kan byta mitt morgonpass med mig då jag jobbar natt fre-lör och ska även med Emma på lördag till Rådmansö så jag är inte så sugen på att köra härliga låååång pass. Om jag inte hittar någon som kan byta med mig kommer jag ha ett problem. För i morgon jobbar jag extra på skolan så jag börjar 8 i stället för 12, sen jobbar jag som vanligt till 17, efter de måste jag iväg till stallet och fixa Prisse sen försöka hinna hem och sova någon timme för att sedan åka till Tegel och jobba till 03.30. Som ni förstår är jag då inte så sugen på att vara i stallet klockan 7 och mata samt släppa ut hästar. För jag ska ju även jobba på lördags kvällen så vore ju kul om man hann sova någongång under dessa dygn. Men det är bara att hålla tummar och tår. Annars får jag helt enkelt bara köra på.

Johanna och Snorpan hade varit ute på konditionstur igår, härligt. Johanna smorde även allting efterråt. LYX.
Skorna satt visst på med några sömmar, så får hoppas på att de sitter på idag. Om det gör så får jag för andra gången denna vecka fråga om Cajsa kan kasta på ett par söm. Haha.
Jag måste verkligen gå på en tappskokurs.

Nu ska jag mysa vidare innan jag ska åka om några minuter.

Kommentera

Publiceras ej