Ägg = döden!

0kommentarer

Fast allvarligt, läste precis en artikel om att ägg skulle vara lika skadligt som rökning!! Äter man mer än ägg tre dagar i veckan så kan det jämföras med rökning?!?!?! Tre eller flera ägg per vecka ökade risken väsentligt för åderförkalkning i halspulsådern – något som kan leda till stroke. Ett ägg om dagen är nästan lika illa som att röka 20 cigaretter, åtminstone när det gäller att öka risken för åderförkalkning.
Jo men okej, hejhej då kommer ju jag dö typ nu!
Jag äter ägg varje morgonen, så nu kommer jag få en stroke och dö, typan!
På riktigt nu, ska vi inte alla bara sluta äta och bara dricka vatten? Med tanke på att man dör och får cancer av all mat hela jävla tiden! Snart kommer det väl en artikel om att vårat fina svenska vatten är förgiftat av hejochhå-bakteriern och dricker man för mycket av vatten så får man cancer eller stroke!!
Nej, mer ägg åt folket!
Konstigt att vi fortfarande finns till med tanke på att folk ätit ägg i flera tusen år!
 
Nu ska jag äta frulle, ska göra Äggröra! 
 
Jag gillar äggen, äggen gillar mig!
Därför är jag en åderförkalkad tjej!!
 

Kommentera

Publiceras ej