Dagen börjar med kaos!

0kommentarer

Hej och hå vilken morgon!
 
Började med att gå in på min kära lilla bank för att titta på alla mina miljoner som skulle trilla in på mitt konto!
Men döm av min förvåning, 28 kronor hälsade mig glatt godmorgon!!
Eh, va! Inte visste jag att jag hade börjat med välgörenhet. 
Inga pengar från Snica och inte från Roo, nej men va trevligt tänkte jag och älskar ju att jobba gratis och bara ge av mig själv till andra människor i nöd.
Detta kommer bli en bra månad.
Dock så var det bara så att de på ICA´s lönekontor inte trodde att jag ville ha pengar så de hade bara beslutat om att strunta i att ge dom till mig men nu är det på väg! Yeay!
Johanna tar Snorpan idag, tack världens bästa och finaste underbaraste vän.
Vad skulle jag göra utan dig?
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej