Efter regn kommer solsken...

0kommentarer

...eller vad säger man? Sitter i bilen och väntar på att Spank ska komma! Har precis varit ute hos Snorpan och myst! Hon har vilodag idag så vi var bara ute och promenader, hon tycker att det är så jävla trist!! Så nu sitter jag som sagt och väntar på Spank i regnet som ska rida Atlas. Vi ska hoppa med den lilla islänningen idag!!
Annars så har veckan varit bra, ja i måndags så la jag ju upp filmen med Snorpans öron, tycker fortfarande att dom är toksöta! Igår red vi inne, hon var lite trött så hon blev lite tjaffsig och studsig men de gör inget, hon är bäst iaf! Alla har vi dåliga dagar...
När jag kom hem från jobbet igår hade Smarre rullat köttbullar åt mig. Min fina lilla karlslok!
Vart är Annika någonstans?? Hallååå!!
Jaja hon kommer nog snart, tur att jag har regnet att titta på så länge!
Hejpåre!

Kommentera

Publiceras ej