Leedig!

0kommentarer

Idag är jag ledig, så himla skönt. Började min dag hos min finaste lilla toka som även fick sig ett par nya Gucci, hon fick även rullskor denna gång så vi får se om detta blir bättre. Red inne i ridhuset innan Åzha kom och idag var hon för första gången på en vecka inte helt vild. Haha. Skuttade över ett litet blockhinder också, hon kändes väldigt fin i galoppen. Sen åkte jag och mammsen på äventyr och Snorpan fick sig ett nytt träns av min bästa mamma.
Jag kommer ju alltid att hävda att ingen har så fina och bra föräldrar som jag.
Dom är verkligen dom finaste och bästa på denna jord!
Snart kommer fröken Hallerstedt också pöå besök, haha. Ska laga lite smaskig mat till henne samt sitta och snacka en massa skit på ballen i solen. Mycket mysigt!
 

Kommentera

Publiceras ej