Livet på en pinne.

0kommentarer

Ja det har ju kanske inte jag men skulle gärna vilja ha. Men egentligen, varför säger man så? Livet på en pinne??
Mycket märkligt. Jag och Johanna kan sitta och komma på lite olika märkliga uttryck ibland och undra var allt kommer ifrån. Hur som haver, Snorpan gick fint med Anki idag. Hon tyckte att hon var mjuk och rörligt, hon tyckte även att hon rörde sig väldigt mycket och fint i ryggen. Jojo, hon är en riktig liten gullis. Dock så var höger fram lite svullet idag, men det kan bero på en del saker, hon ömmar inte och det gick ner lite under ridning. Vi får se hur det ser ut i morgon för då är det Helena träning. Bästa! Som jag längtat!!
 
Om det är någon där ute som sitter på ett par miljoner får ni gärna ringa eller ta kontakt med mig. Hur ni gör bestämmer ni, jag är öppen för alla förslag, även flaskpost.
Min mamma säger Alltid till mig att jag skulle ha skaffat mig en egen lägenhet innan jag flyttade ihop med Martin just för att jag skulle få inreda den helt själv och göra den bara till min. Jag och Martin har ju inte riktigt samma sak men jag har ändå fått i genom två rum som jag vill ha dom. Det tackar jag för. Jag sitter konstant och tittar på nya hus, radhus, lägenheter och gårdar bara för att jag tycker att det är så sjukt kul. Sen när jag hittar något jag vill ha så kan jag planera hur jag skulle göra med allt. Haha, som ett lite efterblivet plommon.
Men åååh, tänk om man hade alla pengar i världen. Livet skulle vara så enkelt då!
Jag trivs ju inte i lägenhet, jag är en riktig Villa Villekulla unge jag!
 
På fredag ska jag och mamma åka ut på äventyr om vi har tur och någon kanske kan hjälpa till och ta Snorpan!
 

Kommentera

Publiceras ej