Mysig start på morgonen!

0kommentarer

Japp, jag började min dag ute hos den bästa. Min lilla prinsessa. Eftersom hon fick dojjor på sig igår så bestämde jag mig för att rida ut idag. Det var länge sedan nu så jag kände att det var de enda rätta. Snorpan var på och galen! Haha. Hon studsade runt, var allmänt lycklig och glad. När vi kom på raksträcken så drog hon iväg i full galopp, haha. Hon sa ungefär såhär: "Matte, håll i dig för nu draaaaaaaaaaaar jag! Woooohoooo!!!!"
Hon kan vara det gulligaste i världen. Medans jag och Snorpan var ute på äventyr tog bästa mamma hand om allt stallpyssel, så när jag kom tillbaka var det bara att fixa hästen, kasta ut henne i hagen och åka hem. Kastade på henne en flughuva också, hon vart jättenöjd!
Jag börjar jobba om en timme så jag ska kasta mig vidare till duschen för jag ska ju cykla iväg om 30 minuter.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej