Fredag.

0kommentarer

Sicken jäkla match det var i natt. Maj Gadd. Jag fick trettontusen hjärtinfarkter, ja ni fattar ju hur många gånger mitt hjärta stannade då. Jag och Puttefnask gick bananaz hemma medan Smarre låg och sov trettio centimeter från oss. Jag kände att när klockan var 07,00 och jag varit uppe i mer än tjugofyra timmar kände jag att det varf dax att nanna kudde. Efter fyra timmars sömn var det dax att gå upp och duscha då jag och Johanna skulle till Fotografiska och kolla på Nick Brandts utställning som jag har velat gå på sedan i Oktober. And i Löööööööve it. Jag kanske skulle ha åttioprocent av alla tavlor. Yummie.
Sedan blidde det en liten fika i Gamla Staden. Very trevligt.
Eftersom jag har Världens absolut BÄSTA föräldrar så åkte de och tog hand om Snorpo för det ville inte att jag skulle åka ut efter middagen då det var sent och jag bara hade sovit i fyra timmar. Det finns inga bättre.
var det familjemiddag med introduktion av brors nya flickvän som är världens härligaste.
Hon får fem av fem toasters.
Nu sitter jag hemma hos Fröken Hallerstedt och myser, kom bara två och en halvtimme senare än väntat.
Så nu sitter hon här som de mongo hon är, men luktar himlans gott. Hon har ju haft spakväll i väntan på mig.


Kommentera

Publiceras ej