Ledsen måndag.

0kommentarer

Snorpo kändes superfin idag, i alla fall i början innan mongotanten kom in. Då blev hon lite spänd med blev bättre mot slutet igen. Malin var snäll och tittade lite när jag travade och såg inget. Hon känns pigg och glad så kan nog vara med på Helena träningen på torsdag. I min ledsamma måndag så kom det något gott i alla fall. Natasha frågade om jag inte ville vara med på Uffe träning i början av februari, och det är väl klart att man vill det. Jag behöver all hjälp jag kan få. Ska även tokköra dressyr nu. Har lite olika planer på hur jag ska gå till väga. Ska nog åka till Djurs också den nittonde och mysa runt en nittiobana. Se till att Snorp håller sig lugn och avspänd. Det är lite mitt mål när det gäller hinder och bommar just nu.

Snäll som jag är så har man ju lovat att man ska vara fylletaxi idag åt Johanna.
Som utbyte får jag trerättersmiddag och spakväll med levande ljus. Kan det vara värt.

Finns inget jag älskar som dig.

Kommentera

Publiceras ej