Lördag

0kommentarer

Bästa lördagen på länge. Jag har ju näst intill friskförklarat mig själv, jag kan dock inte riktigt andas normalt än men blir det inte bättre innan onsdag ska jag till läkarn. Men hur som så började dagen med att hämta mamma och åka till stallet. Som jag har saknat min lilla underbara häst. Hon är så göllig. Jag och Emsipemsi red ut till Seneby och tillbaka på en liten mystur. Kändes som att mina lungor skulle sprängas hela tiden men de var det värt. Snorpo känns så himla fin just nu, är så ledsen att det inte blir något Djurs i morgon. Men det kommer fler gånger. Jag är sjukt taggad. Efter stallet åkte jag och mammsen till Horze och köpte lite brodd och sedan till Stinsen där ungefär hela Sollentuna hängde idag. Maj Gadd va folk de var. Fick mig ett par nya stallskor. Tack bästa mammsen. Jag vet att jag sagt det förr men det tåls att säga igen. Jag har de absolut Bästa föräldrarna i världen. Tror knappt att det finns bättre.
Note to myself: Inte bra att vända på dygnet.

Mamsen och Snorpo på äventyr

Emsan och Finaste Tollis



Kommentera

Publiceras ej