Onsdag.

0kommentarer

Fy satan va jag hatar att vara sjuk. Speciellt förkyld, finns det något värre. Hela min hjärna har tagits över av herr grönslem och det känns som att mitt huvud ska sprängas. Igår när jag kom hem från stallet så sov jag, var sedan vaken i kanske två timmar för att sedan sova igen. Heja heja. Snorpan var förövrigt på superhumör igår, vi var ute och myste i skogen och hon fick galoppera av sig lite. Gullegos. Idag ska Isa ta hand om henne, tack gode gud. Jag ska försöka sova så mycket som möjligt så att jag blir frisk för i morgon är det ju en extra Helenaträning så Ann inte kommer, och jag vill ju självklart vara med. Får se hur det blir på söndag också, alla mina trailerkompisar är på äventyr så får se om jag får tag på någon. Nä, nu ska jag misann ner i tvättstugan innan jag faller ihop igen.



Kommentera

Publiceras ej