Söndag.

0kommentarer

Då var det söndag igen då,fy fan va kul va. Snorpan var ju hos kiropraktorn idag och hon glänste. Inte ett enda fel på lille hästen. Mycket bra. Kiki tyckte att hon kändes väldigt fin. Väldigt skönt och framför allt roligt. Scilla fick börja sin morgon med att springa runt i ridhuset och mysa. She loves it. Springer runt och visar upp sig och bockar och brallar loss. Så sinnesjukt göllig. Hon fick även hoppsa lite i frihet. Först på en studs och sen körde jag på ett wildcard och sprang med henne mot ett räcke på en meter som hon flög över, blev dock lite sur på matte så hon var tvungen att tokbocka efteråt. Haha. Göllan. Imorgon är det skogsmys som gäller, kör nog på en barbacka tur. Nu sitter jag hos Jolopoki och myser. Det bjuds på trerätters middag idag. MYCKET trevligt. Känner att jag väldigt gärna skulle vilja ligga på en en sandstrand nu med en paraplydrink i handen, men man kan inte få allt. Jag har ju i alla fall en frisk och glad häst.
Nä, nu är det dax för huvudrätten.

Hejpåre.

Två av de bästa i mitt liv ♥

Kommentera

Publiceras ej