Veckan som gått...

0kommentarer

Ja bloggappen har ju inte mått så bra på senaste så jag försöker nu igen! Som sagt så är vårt internet också nere så det är därför bloggen har lite semester! Jag har ju varit på Roo Gård denna vecka, det är sjukt mysigt där ute! Barnen sköter sig och idag red vi ut med barnen, jag fick låna en häst som heter Samba. As gullig!! Imorgon är det avslutning och barnen ska hoppa en bana, håller alla tummar att det ska gå bra. Snorpan sköter sig också väldigt bra förutom att hon dragit av sig skon igen..... Tappskokurs nästa kanske!! Hon är dock trött men ska få gå in på söndag tänkte jag, då ska hon badas, klippas och fixas till så hon ser ut som en häst igen!! Annars har det inte hänt mycket, eller jag har ju fyllt år och fick en massa fina presenter, vi har grillat på kolo och sen har jag mest myst runt! Min träning har legat lite på is denna vecka, inte bra men jag är helt död när jag kommer hem på kvällarna. Ska försöka komma igång nästa vecks igen. Nu ska jag dricka lite te sen är det god natt som gäller!

Kommentera

Publiceras ej