Känner att min blogg nästan har tagit ett litet sommarlov...

1kommentarer

men icke, jag har bara haft väldigt mycket fast ändå så lite att göra de senaste dagarna. Jag känner inte att jag har så himla mycket att berätta. Jag och Johanna håller på att leta efter nya möjligheter, jag har som sagt börjat jobba på ICA igen (tredje gången gillt) och det känns jättebra. Jag undrar fortfarande vart sommaren är men tycker ändå inte att det är jättejobbigt då jag inte har semester men tycker väldigt synd om alla som har semester nu.
Emma ska flytta ifrån mig, känns inge bra. USCH! 
Snorpan går super, Cajsa tycker att jag ska starta en dresyrrtävling med henne, vet ni vad jag gjorde?
Jag skrattade henne lite i facet och frågade om hon var galen, sen att jag kunde göra det om jag fick ha Duran.
Haha. Men man vet aldrig. Jag är ju inte mycket för att tävla egentligen.
Nä, jag känner att jag kastar in lite bilder i stället.
 
Eh, jag vann visst med 0-52 över Johanna i Chicago.. Jo jo.. Mohahahaha!

1 kommentarer

JH

28 Jun 2012 04:37

Tror du glömde en viktig bild - den från Gran Canaria med poängen från vår Chicago-turnering. Tror jag vann den rätt överlägset va...? He he he Men jag bjuckar på den här vinsten! :)

Kommentera

Publiceras ej