Det här med att föda barn...

2kommentarer

.. kommer nog aldrig att bli min grej. Eftersom jag har sömnsvårigheter och vaknar fyra timmar efter att jag somnat efter jobbat hela natten så fastnade jag framför ett program på sjuan, ingen aning om vad det heter men det födds en jädrans massa barn iaf. De har satt upp typ fyrtio kameror i alla rum från ALLA vinklar och jag känner nu efter att ha sett detta är det där med att föda barn nog aldrig kommer bli min grej. Det verkar så sjukt onödigt och göra så jädra ont. Är det värt det? Seriöst, dom ligger där och skriker, gråter och ser ut att må sisådär halvbra. Nej fyfan. Mammsen du får kanske nöja dig med ditt barnbarn på sjuhundra kilo istället, hon kanske till och med kan ge dig ett barnbarnbarn?! Sötare än socker är hon också, kommer ju bli väldigt taskigt mot ungen att tävla mot Snorpo. Nej, ska jag någonsin ha barn som Smarre planerar att vi ska får de tamefan skära upp mig, jag tänker inte bajsa på mig och krysta ut någon unge.

2 kommentarer

JH

18 Mar 2012 23:07

Är det du som har gjort den fantastiska illustrationen? I så fall har du ju en alternativ karriär om det skulle skita sig med barnen på Vallatorp.

Emma

19 Mar 2012 19:59

Värsta hängpattarna på den havande kvinnan! hahaha :P

Kommentera

Publiceras ej