God morgon / God natt

0kommentarer

Sjukt nöjd över att jag beslutade om att ta en liten nap på eftermiddagen efter att jag kommit hem från Spank och Johan, med tanke på att jag vaknade nu och inte kan somna om. Ska dock verkligen försöka göra de nu med tanke på att jag ska upp och jobba i morgon igen efter mitt lilla sportlov. Har suttit och kollat runt lite på sadlar, hittat en som såklart bara råkade kosta 27.000, mami hur sugen är du?!?!?!? Tror jag kommit på en present till Smarre också, måste ju vara extra bra när man fyller gubbeålder. Åh, i morgon ska jag ta tag i mitt tjockis problem igen. AAAAAAAAH, men jag kan ju inte vara fet och patetisk hela livet. HEJ OCH HÅ.
Varit hästledig i två dagar nu, mycket märkligt.
Nej nu ska jag skriva upp snorpos veckoschema sedan bums i säng.

Måndag: Dressyr med fokus takt och galopp
Tisdag: Ut, kondisträning
Onsdag: Johanna trimmar
Torsdag: Markarbetsträning för bästa Helena
Fredag: Vila,promenad,bad
Lördag: Botkyrka
Söndag: Barbacka i skogen



Kommentera

Publiceras ej