Håll i hatten.

0kommentarer

Jaha, så var nästan denna vecka slut. Bloggandet har legat lite på is då jag varit så jädrans trött denna vecka. Har dock inte hänt mycket i mitt liv. Har lekt med mina favorit kids i skolan, träffat Lisa och Johanna och flamsat runt med Guldringen på skolgården. Snorpan har förövrigt blivit sparkad också och har lite ajaj i sitt ena bakben. Men hon är ju en superhäst så det är ingen fara, fick nya skor igår också. I måndags red världens bästa Cajsa på snorpo, hon var så fin så fin. Tänk om man kunde rida lite mer som henne. I tisdags red tisdagsklubben ut på en härlig morgontur, det är världens bästa sätt att starta en morgon. Scilla var pigg och glad. Igår red Johanna på lilla Snorpo, hon red ett lugnt ridpass och idag har hon vilat. Tänkte att hon skulle få vila i morgon också men kanske longerar lite för att se hur hon rör sig bara. Jag har ju inte så bråttom efter skolan imorgon då Smarre har övergivit mig för att fira en gammal gubbe nere i Varberg. Som tur är räddar Johanna min ensamma kväll och kommer förbi och myser. Just nu små kikar jag på CM och bakar cupcakes. Haha. Ska ta med några till skolan i morgon till mina kära kollegor. Nä, måste fortsätta nu för ska försöka sova så tidigt jag bara kan. Min kropp är lite ledsen på mina senaste dagars sömnvanor.

Kommentera

Publiceras ej