Lovely day.

0kommentarer

Började min dag i stallet med lite mys pussande på Snorp, benet var kalas. Endast en liten bula kvar. Lovely. Hann göra maten och mocka innan det var dax att dra till skolan. Min lilla elev var en riktig gullunge idag trots dagens dag (fredag). Han brukar annars vara ett monster på fredagar. Emsanpemsan var vildare än tam idag på skolgården, kan ha varit sockerchocken från mina cupcakes. Efter jobbet åkte jag till stallet för att rida ut med fröken Guldring, myspys i kvällssolen. Snorpan kändes hur fin som helst och benet var kalas. Sen vart det hetsen hem till mammsen och pappsen för lite tacomys och sen vidare för upplockning av Putrik. Putrik är ju en fantastisk vän och hjälpte mig med min fredagsstädning. Gulle. Fröken Hallerstedt kom sedan förbi på besök och nu har vi tre suttit här i ett antal timmar och lyssnat på musik, skrattat och myst. Det är härligt att få umgås med två av sina finaste på samma kväll. Humle och dumle sitter nu här och dricker jäger och pratar strunt. Jag har kommit in i andra andningen, var tia på nära att somna för några timmar sedan men nu är jag fit för fight igen. Skål hälsar dom. Herregud.
Nej nu ska jag återgå till miffona. Jag fick skäll från en viss miss om mitt bloggande så nu fick det bli ett trött och tråkigt inlägg.
Hejpåre.

Kommentera

Publiceras ej