Måndag igen..

0kommentarer

.. och jag är så otroligt osugen på att jobba. Förskyld och ont i halsen och så fruktansvärt trött. Idag skulle jag bara vilja vara hemma och städa, tvätta och åka och mysa med hästen. Hur som helst så var Scilla superduktig igår, hon vart lite spänd när hon gick in på banan men skötte sig bra. Ett pet i om hoppningen så det är ju mer än godkänt. Hon skötte sig hela dagen till det att vi skulle lasta. Min lilla häst går alltid bara rakt in, men inte igår. Hon skulle absolut inte gå in i den där lilla lådan man drar efter en bil. Bra att välja dagen då jag har som mest tålamod också. Snälla Åsa kom och hjälpte oss och vi fick in henne. Åsa är en riktig stjärna. När vi sitter i bilen tror jag att jag kommer på problemet. Snorp brukar ofta åka i Isas släp med fasta väggar, i Cajsas är det "lösa" väggar.
Förövrigt så fyllde min fina Bror trettio år igår. Han och resten av familjen ligger som sagt på en sandstrand och myser medans jag fryser här hemma.



Snorpschema:

Måndag: Vila
Tisdag: Dressyr
Onsdag: Markarbete med JH
Torsdag: Ut
Fredag: Longera
Lördag: Helena träning
Söndag: Södertälje

Kommentera

Publiceras ej