Vart tog våren vägen?!

0kommentarer

Vart tog våren och min bloggning vägen, ja det kan man lätt undra. Just idag är jag ledig från skolan man ska tillbaka imorgon för att jobba med ligisttvåan. Mina söta treor ska få lite cupcakes också. Snorpan har skött sig bra denna vecka och idag är det Helenaträning. Det är min absoluta favoritträning. Dock så är ju Emmsan på väg ner till Flyinge för SM. Jag håller ALLA tummar och tår, hade så gärna velat följa med. Men som tur är har jag ju Cajsa med mig. Jag har suttit nu i cirkus två timmar och bråkat med youtube så jag kan lägga upp filmen från Johannas och Snorps senaste träning men det går sådär måste jag påstå, den gör inte riktigt som den blir tillsagd och gör mig galen. Jag har en känsla i magen som säger att Snorp kommer vara skitbra på lördag. Btw, så är det sådan skillnad på hennes galopp. I måndags galopperade hon hur bra som helst i vårat lilla dressyrarbete. Duktiga häst. Tisdagen bjöd på mysutetritt med Cajsa och Emma. Så himla härligt och Scilla var taggad. Haha. Hon tycker oftast att trav är för töntar och sken är mer en gångart som borde tas mer på allvar gärna med lite bocksprång. Gullan.
Nej nu måste jag skynda mig att städa. Har en massa att göra idag innan Helena.

Kommentera

Publiceras ej