Dagen efter.

0kommentarer

Snorpan, lilla söta fantastiska häst. Hon var duktig igår. Hon gjorde mig lite orolig till första klassen då hon var helt off, nochalant och loj. Nä, kändes inge bra. Men mer om det ska ju Täby-Roffe skriva senare under dagen.
Till andra klassen var hon en helt annan häst, och kom 2:a. Duktiga flickor jag har va!
En annan duktig flicka i mitt liv igår var ju min Bästa Spank
http://halsoankan.com/
Hon sprang Stockholms Brantaste igår. HERREGUD, varför utsätter man sig för sådant?!
Hon var super duktig, tyvärr kunde ju jag inte närvara eftersom mina andra två brudar var på äventyr.
Men nästa gång är jag på plats!
Nu ska jag strax åka till stallet och ta hand om lille super horsie innan det bär av med mina fina donnor Emma, Tollan och Lil´Suz till Märsta idag igen!

Håll till godo, en hel utvärdering om gårdagen kommer av Täby-Roffe ikväll!





Kommentera

Publiceras ej