Måndag.

0kommentarer

I morse när jag vaknade var det meningen att jag skulle hoppa i mina träningskläder och köra sjöarna men nej nej eftersom Mr. Pollen är piggare och starkare än vanligt så kunde jag knappt sova för att jag trodde att mina små lungor skulle ge upp. Så det blev att gå upp och trycka i sig all möjlig medicin sen gjorde jag lite frukost till Smarre.
I skolan har det inte hänt mycket, Elin var äntligen tillbaka och jag har bakat bullar med barnen hela dagen lång. Ni ser ju tokspännande dag har jag haft.
Mina stövlar är inlämnade hos skodoktorn och får lämna sjukhuset på onsdag och jag hatar och då menar jag verkligen HATAR att rida utan stövlar. Känns så jävla mysko, så idag fick Snorpan longeras. Haha. Jag testade med att sätta ett snöre (som vi säger på Djurs men som andra säger gummisnodd till) mellan bena i hopp om att Snorpo skulle sänka sig lite men tji fick jag. Hon tyckte mest att jag var dum i huvudet och fattade inte poängen med den så hon gick mest och spände emot. Men om man ska säga något positivt om de så var det att hon inte sprang och bockade lika mycket. Alltid något.
Roligaste idag var ändå att Snorp gick i hagen när jag kom, men 10 minuter när jag mockat så var hon utanför och betade på en gräsplätt. Hon kör på att gräset ALLTID är grönare på andra sidan. Min lilla Houdini.

Kommentera

Publiceras ej