Torsdag.

0kommentarer

Jag älskar mina onsdagar, jag pratar såklart om gårdagen. Igår var jag som sagt ute och hälsade på Cajsa på hennes jobb och mitt sommarjobb ute på Roo Gård, det är så sjukt mysigt där. Johanna och jag myste på tills Grey´s. Vi har ju liksom haft våra onsdagar nu i sisådär 100 år. Jag vet, vi är sjukt gamla och så är Johanna ändå 150 år but still going strong. Man skulle kunna tro att vi är häxor med tanke på att vi ser så mycket yngre ut men vi har bara haft tur med gener. Hon hade lite mer tur med tanke på att hon enbart äter godis, chips, dricker cola och röker som ett rökeri men ändå är smal och snygg medans jag ser ut som en liten köttbulle vad jag än äter. Heja heja.
I morse hade jag så sjukt ont i mina lungor så det vart ingen morgonpromenad, planterade om på balkongen i stället. Morgonmys helt enkelt. Jag har även suttit och spanat runt på nätet lite efter nya balkongmöbler. Nu är jag trött på min balkong efter 2,5 år, det är så länge den har sett likadan ut. Trist tycker jag. 
Idag är det Helena träning, yippie. Mammsen kommer vara med så då vet jag för säkerhet att jag kommer ha mat i magen innan jag rider så jag slipper total breakdown under passet. Haha.
Men jag återkommer om kvällens bravader.

Måste passa på att Gratta min fina http://isabellellinor.blogg.se som tar studenten idag.

Kommentera

Publiceras ej