Måndag morgon!

0kommentarer

Nu sitter jag äntligen på tåget mot stallet, jag hade mer än gärna haft på mig en overall idag. Satan i gatan va kallt det är!!! Självklart i min lilla morgonstress glömde jag både mina reflexer, vantar och mössa! Men kul!
Så nu kommer jag inte bara dö av påkörning på dödspromenaden utan jag kommer även frysa ihjäl medan!!
Nu ska visst Spank träna också för nu försvann musiken! Haha!
Jag vaknade 04:26 idag, det är liksom inte okej!! Jag måste gå till farbror doktor och säga att jag gärna skulle vilja sova lite.... Han kanske kan fixa!
Jag kommer vara satans trött i kväll, stänger butiken idag med. Igår var jag så trött att jag knappt kom ihåg vad jag hette på jobbet, när klockan var 20:35 kom jag på att jag skulle plocka drickan! Bra där, Jaja det kan mongo Mange ha!

Såhär ensamt är det på tåget en måndag morgon!

Kommentera

Publiceras ej