Onsdag!

0kommentarer

Ledig idag. Tack gode för det. Stämningen på jobbet är sådär kan man säga.. Alla är irriterade och griniga! Jaja, så kan det gå.
Lilla farmor sover som sagt nu och ja fast det var väntat så är det fortfarande jättejobbigt! 18 december är det begravning om jag nu får ledigt vill säga... Usch, fina lilla farmor ❤

Efter jobbet igår åkte jag till mitt lyckopiller, vet inte om det finns någon bättre än Snorp! Hon är bäst!
När jag kom hem hade Smarre tänt ett ljus åt farmor, han är så fin ❤

Nu sitter jag i bilen med Johanna, hon ska ta hand om mig ikväll och vi ska bara mysa. Hon är också bäst ❤
Snorpan var fin emellanåt idag, lite spänd i nacken men fin! Kvick i benen var hon också, vi små skuttade lite. Hon är som sagt galet pigg just nu min fina lilla häst.

Hoppas ni får en bra kväll i "vinter" myset!

Kommentera

Publiceras ej