Vilket väde

1kommentarer

Jag vill bara hoppa in i Swirren och åka till stallet och galoppera ut, men nej... Transportstyrelsen vill ju inte att jag ska det, de har ju bestämt sig för att jag är någon slags fartdåre! Kära Transportstyrelsen, jag vet att jag gjorde fel men jag är i STORT behov av mitt körkort och jag vill gärna ha tillbaka det typ förra veckan.
Idag har Johanna Snorpan, hoppas Snorpo inte fryser idag, jag bytte ju täcke igår för det var ju varmt.
Jag hatar denna period men hon dör nog inte. Eller...?
Själv så jobbar jag 12-21:15 så förhoppningsvis hämtar Smarre mig!
 
Igår hade Snorpo vilodag, hon var en riktig mysis igår.
Lilla skruttan!
 
Som ni kanske märker så har jag inget bloggflow just nu så ni får leva med dessa tråkliga ett tag!
Vem vet, helt plötsligt kanske jag faktiskt har något att skriva igen!
 
Snodde bilden från Spanky :)

1 kommentarer

Spank

13 Nov 2012 20:21

Vackraste varelsen! Så himla FIN! <3

Kommentera

Publiceras ej