Härliga söndag!

0kommentarer

Min söndag började med huvudvärk men slutade super. Jobbade som sagt i natt, hej och hå. På vägen hem fick jag se en bilolycka, inte så kul. Hoppas personen mår bra. Som sagt så vaknade jag med världens huvudvärk, tryckte i mig lite piller satte mig på cykeln och cyklade iväg till Bromma Ridklubb/Äppelvikens Ridskola. Fantastiskt väder. Japp, idag var det lagtävling för hela slanten, DIV III. Dom är så duktiga, så himla kul att att åka och hänga med alla gamla gosingar. Lag 2 kom på en andra plats och Lag 1 på 8:onde plats. Men det var superhärlig stämmning dagen igenom. Mys. När tävligen var slut satte jag mig på min blåa fara och cyklade hem till mammsen och pappsen på söndagsmiddag. Satans god var den också. Fredrik, Linda och lille älsklings Neo var också med och myste. När magen var full och jag belåten tog jag mitt pick och pack, cyklade hem och bytte till den röda faran, hämtade upp Johanna och for ut till stallet. Idag var det hoppning på schemat! Snorpan var super och Johanna också. Älskar när man får ha hela hästdagar, så jäkla mysigt!!!
Nu är jag hemma igen, borde sova med tanke på att det är jobb 7-16 i morgon men jag är inte så trött.
Martin kommer hem i morgon, ska bli underbart att kramas med honom igen.
 

Kommentera

Publiceras ej