Helg.

0kommentarer

Jag började min ensammna helg helt perfekt, med min största kärlek. Eftersom det var så himla mysigt väder så bestämde jag mig ganska fort för att vi skulle ut och mysa. Så vi begav oss till Ängarna. Det var helt perfekt, blå himmel, solen var på väg ner så det var perfekt sken, allt gick i så härliga höstfärger och Snorpan var så fin. Blev alldeles varm i hjärtat när jag red omkring och bara myste runt. När vi kom tillbaka hade dock Scilla bytt färg från brun till grå, haha. Men de var det värt. 
Idag ska jag jobba natt, på Tegel. Det var länge sedan så det ska faktiskt bli lite skoj.
I morgon är det tävling som gäller, dock inte för mig utan för mina fina DRK flickor.
Det äger rum på Bromma så är ni sugna så är det bara att komma.
 
Själv så har jag mysmorgon för mig själv, tokskönt att för en gångs skull bara sitta hemma i pyjamas en lördagmorgonen och inte känna någon stress. AWESOME!
 

Kommentera

Publiceras ej