Kassa kul!

0kommentarer

Ja, det är ju inte så jävla kul att sitta i kassan kan jag säga, så man får göra det så roligt det bara går!
Som nu, har suttit och ritat en övning som Johanna ska få hoppa på torsdag och börjat kladda på vad jag ska skriva på mitt papper jag fått från transportstyrelsen där de vill att jag ska böns och be om att få tillbaka mitt köris, och ja, jag kommer nästan böna och be! Sen kommer jag hålla tummarna så hååårt!!!
För om de godtar min lilla snyfthistoria så får jag tillbaka mitt körkort om 3 veckor och de tackar jag inte nej till!

Så Gabriella Wallin, har du lärt dig något av detta nu då?
Eh ja, man ska inte köra när man är stressad och irriterad!
Man ska inte säga att man kan träffa folk om man inte hinner bara för att försöka göra personen glad, för de resulterar ofta i att man stressar hem och kör för fort! Jag har ju hunnit analysera rätt mycket nu under mina snart 2 veckor utan körkort!

1 timme kvar till lunch, nu köör vi people!!

Kommentera

Publiceras ej