Mysig söndag!

1kommentarer

Jag hade en ruskigt trevlig söndag, dock så var natten till söndag mindre bra. Jo men en alien hade ju bestämt sig för att bosätta sig i min mage!
Jag mådde illa i 15 timmar, asså jag trodde mitt hjärta skulle lägga av tillslut av utmattning. Jag hade alltså hjärtklappning non-stop. Usch, jag missade Emmas tävling för de!!!
Eftersom jag inte var helt hundra och Johanna inte var en solstråle så fick hon rida på en väldigt glad och fin Snorp! Vi hade in lite bommar och Scilla fick "hoppa" för första gången på en månad nästan. Efteråt var hon betydligt gladare, haha! Vi fixade till på logen också och på onsdag ska vi ha heldag i stallet med fix och trix!
Nu sitter jag på jobbet, har lunch! Är galet trött idag, funderar på om Snorp ska få vila idag! Måste kolla boken när jag kommer till stallet!

1 kommentarer

Jh

02 Oct 2012 00:39

MYSIS!!! <3 Bästa missen!

Kommentera

Publiceras ej