I väntans tider..

0kommentarer

Vid det här lagret brukar jag åka till stallet och mysa men idag måste jag invänta Johanna. Jag ska hämta henne vid 15 så jag har sååååå tråkigt. Har läst alla bloggar som finns typ, kollar ansiktsboken minst 150 ggr och diskat. Jag funderar på att sova bara för att tidsfördriva.
Stallet igår gick bra, första dagen jag gjorde allt själv sedan hjärnskakningen. Jag red såklart inte, det gjorde Johanna. På kvällen hade vi stallmöte vilket gick väldigt bra. Alla var väldigt nöjda och glada, så är det när man har världens bästa stallchef och världens härligaste stallgäng ♥
Ingen häst sprang över mig heller!
 
Jag längtar efter våren nu, jag vill ha värme och torra marker.
Jag vill rida i thisa och gå i shorts..
Men snart så :)
 
Idag hade jag tänkt att Johanna skulle rida över lite bommar, vi får hoppas på att det inte är så mycket folk i stallet när vi kommer eftersom det är Ann träning idag, inte super populärt att ha bommar i båda ridhusen!
Nä, nu måste jag hitta motivation för att göra något!
 
 

Kommentera

Publiceras ej